Tuesday, 27 January 2009

Sky News joins in with the BBC in not broadcasting Gaza Appeal

Now that Sky News has decided to join with the BBC in not broadcasting the Gaza Appeal, it seems that I must, to be fair, also enquire into the people that might unduly influence John Ryley, Head of Sky News, whose marital status and attachments I am currently ignorant of.

I really cannot see how it would affect Sky one way or another if it broadcasts the Gaza Appeal. The reason given for not broadcasting it is that Sky is, like the BBC, international.

It does not make sense, since the rest of the world is anti-Israeli and anti-Zionist anyway.

http://www.google.com/hostednews/ukpress/article/ALeqM5gEmXMFKDGKfx64QUkYXjMe6V_pqw
MPs slam BBC and Sky over Gaza snub

No comments: